ACE CAFE RADIO

    samedi 22 août 2015

    Ecuador with Bikes part 4


    After dropping off our bikes we wandered La Mariscal in search of a hostel, which is apparently one of the most dangerous things you can do in Quito on a Sunday. This is because of common muggings in that area due to the lack of crowds and police presence. Somehow we managed not to get robbed. After some searching we found a nice little hostel on Juan Rodriguez St.
    The next day we decided to move to the Old Town historical district which was declared a World Heritage Site by UNESCO in 1978. It was lovely and quaint and we stayed there for the rest of our stay in Quito.
    At some point we took a bus out to Otavalo which is about a two hour ride from Quito. Otavalo is famous for its indigenous market known as Plaza de los Ponchos. We went on a Tuesday which is far from its most popular day, Saturday, but the amount of crafts and goods sold is still somewhat overwhelming. I got talked into buying a colorful woven purse and Josh naturally bought a shrunken head. It’s fake, we hope.
    tomorrow part 5

    WRC Rallye Deutschland 2015; étape 2 : Volkswagen près de l’exploit / Volkswagen approaching home glory


    Encore quatre spéciales à disputer demain et Volkswagen/Michelin pourrait signer un triplé historique à l’ADAC Rallye Deutschland grâce à Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala (+33s8) et Andreas Mikkelsen (+1min13s7). Le groupe automobile allemand pourrait aussi remporter la catégorie WRC-2 avec Jan Kopecky (Skoda/Michelin).
    La longue 2e étape – 170 km chronométrés et 15 heures – n’a finalement pas bouleversé la hiérarchie établie dans le vignoble mosellan vendredi. Sébastien Ogier a profité des deux passages dans Panzerplatte (45,61 km) pour augmenter son avance sur son équipier Jari-Matti Latvala. Le Finlandais est désormais à 33s8 du leader :
    « Je ne comprends pas, j’avais un bon feeling, je n’ai pas fait d’erreurs, je pensais avoir signé un bon chrono », déclarait Jari-Matti à l’arrivée de l’ES16, les yeux fixés sur le tableau des temps. Ogier l’avait relégué à 15s3 et venait de siffler la fin du match.
    Sauf incident demain, les trois Volkswagen Polo R WRC devraient monter fièrement sur le podium devant la Porta Nigra de Trèves, sous les hourras des fans allemands qui attendent ce triomphe depuis 2013.
    Derrière les trois Polo R WRC, les deux précédents vainqueurs du Rallye d’Allemagne se sont livrés à un superbe duel. Dani Sordo semble avoir pris le meilleur sur son équipier Thierry Neuville, mais l’écart n’est que de 9s5. L’équipe Hyundai Motorsport va-t-elle figer les positions pour ne pas risquer de perdre de gros points au championnat Constructeurs ?
    Elfyn Evans (Ford) avait commencé la journée par un 2e meilleur temps dans Grafschaft (ES9), à seulement 7/10e de seconde d’Ogier. Le Gallois fut le seul à s’être approché aussi près des VW depuis le départ. Mais la suite fut plus laborieuse, notamment dans Panzerplatte. Le Britannique est 6e, sous la menace de Mads Ostberg (Citroën, +3s5), alors que son équipier Ott Tanak (Ford) a perdu sa 7e place après une sortie de piste dans l’ES16.
    De son côté, Stéphane Lefebvre (Citroën) a réalisé un parcours sans faute aujourd’hui. Le Français pointe à la 10e place à seulement 8s7 de Paddon (Hyundai). Robert Kubica (Ford) est sorti de la route dans l’ES13.
    En WRC-2, Jan Kopecky (Skoda/Michelin) compte 4 minutes d’avance sur Eric Camilli (Ford), passé 2e après la crevaison de Craig Breen (Peugeot) au départ de l’ES16. Quentin Giordano (Citroën) accède au podium devant Nasser Al-Attiyah (Skoda) remonté de la 7e à la 4e place. En Fiesta Trophy, Ghislain de Mevius est solide leader devant Van den Brand et Max Vatanen.
    Demain, deux boucles de deux spéciales, Stein & Wein et Dhrontal, sont au programme, pour un total de 67,34 km chronométrés. Des orages sont prévus, mais plutôt en fin d’après-midi et ne devraient donc pas se mêler aux débats.
    Volkswagen/Michelin needs to survive just four more stages to perhaps claim a landmark one-two-three finish in Germany with Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala (+33.8s) and Andreas Mikkelsen (+1m13.7s). The automotive group is also on target for WRC2 success with Jan Kopecky (Skoda/Michelin).
    The long second leg (170km) finally had little effect on Friday’s early pecking order as Ogier used both visits to ‘Panzerplatte’ (45.61km) to extend his cushion over team-mate Latvala who is 33.8s off the leader this evening.
    “I don’t understand,” said the Finn while studying the times board after Panzerplatte 2 (SS16). “I had a good feeling and I didn’t make any mistakes. I thought I’d set a fast time.” Despite that impression, Ogier was 15.3s quicker to practically sew up the contest…
    Unless something drastic happens, the Volkswagen Polo R WRCs are likely to monopolise Sunday afternoon’s podium celebrations in front of Trier’s Porta Nigra monument where home fans have been awaiting such a triumph since 2013.
    In the wake of VW’s trio, the last two Rallye Deutschland winners have been locked in a thrilling duel for fourth place. Dani Sordo appears to have gained the edge over Hyundai team-mate Thierry Neuville but the gap stands at just 9.5s. Will Hyundai Motorsport issue team orders to avoid risking the loss of valuable Manufacturers’ points?
    Elfyn Evans (Ford) kicked off the day with the second-best time on SS9 (Grafschaft), just seven-tenths short of Ogier. No other driver has got so close to the German team’s maestrossince the start.
    The rest of the Welshman’s day was more laborious, especially on Panzerplatte. The Ford youngster is currently sixth, but under threat from Citroën rival Mads Ostberg who is only 3.5s behind. Evans’ team-mate Ott Tanak fell back from seventh after an ‘off’ on SS16, however.
    Meanwhile, Stéphane Lefebvre (Citroën) hasn’t put a foot wrong all day and is up to 10th, 8.7s behind Hayden Paddon (Hyundai). Robert Kubica (Ford) crashed on SS13.
    The WRC2 front-runner Jan Kopecky (Skoda/Michelin) is now four minutes safe of Eric Camilli (Ford) who inherited second place when Craig Breen (Peugeot) picked up a puncture at the start of SS16. Quentin Giordano (Citroën) has a footing on the podium and Nasser Al-Attiyah (Skoda) has fought back from seventh to fourth place.  
    The Fiesta Trophy classification is still dominated by Ghislain de Mevius, ahead of Van den Brand and Max Vatanen.
    Sunday’s menu takes the form of two visits to ‘Stein & Wein’ and ‘Dhrontal’ for the rally’s last 67.34 kilometres of competitive action. Stormy weather is expected, but  it should hold off until after the finish…


    8 Heures d’Oschersleben : Victoire du GMT 94 en Allemagne


    Le GMT 94 a remporté les 8 Heures d’Oschersleben, troisième et avant-dernière épreuve du Championnat du monde FIM d’Endurance (EWC), à l’issue d’un superbe duel avec le SERT, deuxième. Le YART complète le podium.
    L’édition 2015 des 8 Heures d’Oschersleben est partie sur un rythme élevé où six leaders, le Junior Team Suzuki, BMW Motorrad France Team Penz13.com, le GMT 94, le SERT, Honda Racing et SRC Kawasaki, se sont succédé en moins d’une heure tente de course.
    Qualifié en troisième position, le GMT 94 (Checa/Foray K/Gines) a effectué un départ prudent pour se hisser rapidement aux avant-postes. La Yamaha n°94 a viré en tête, une première fois, après 45 minutes profitant du ravitaillement précoce du leader, BMW Motorrad France Team Penz13.com.
    Après 2h30 de course, le GMT 94 et le SERT (Philippe/Delhalle/Masson) se sont retrouvés seuls en tête en s’échangeant la première position au grès des arrêts aux stands. La stratégie des deux équipes a été perturbée par les trois interventions de la voiture de sécurité avantageant à deux reprises le GMT 94.
    LE DUEL DES TITANS
    Alors que le SERT avait réussi à se forger une avance suffisante pour ressortir en tête à l’issue de son quatrième ravitaillement, cet avantage a été réduit à néant suite à la troisième intervention du safety car qui a redonné 30 secondes d’avance au GMT 94.
    Moins économe que la Suzuki n°30 du SERT, la Yamaha n°94 a dû cravacher pour grappiller de précieuses secondes nécessaires pour pallier à un pit stop supplémentaire.
    Le GMT 94 s’impose pour la première fois de la saison avec près de 19 secondes d’avance sur le SERT en bouclant 312 tours sous le drapeau à damier.
    Auteur d’une course constante, le YART (Parkes/Morais/Silva) parti de la pole position, marque ses premiers points en terminant sur la troisième marche du podium.
    Après avoir réalisé le holeshot, le Junior Team Suzuki se hisse à la quatrième place et termine premier de la catégorie Superstock.
    Vainqueur de l’édition 2014, Honda Racing n’a jamais été en mesure de rivaliser pour la victoire. La Honda n°111 est tombée en panne d’essence au début de la troisième heure de course. Handicapée de trois tours, elle a chuté à 2h30 de l’arrivée. Elle a réussi à rentrer dans le Top 5 à six tours du vainqueur.
    Très rapide mais aussi très gourmande en essence, la BMW n°13 du BMW Motorrad France team Penz13.com, après avoir mené les premières 45 minutes de course, a rallié l’arrivée en sixième position souffrant d’un problème d’embrayage dans la dernière heure.
    Auteur d’un très bon début de course où Fabien Foret s’était emparé de la tête, SRC Kawasaki (Leblanc/Lagrive/Foret) a été contraint à l’abandon après seulement 2h40 de course sur casse moteur. C’est le deuxième résultat blanc de la Kawasaki n°11 après la chute de Grégory Leblanc à Suzuka.
    Le titre de Champion du monde se jouera entre le SERT et le GMT 94 séparé par 23 points au mois de septembre en France lors du Bol d’Or
    Prochaine épreuve : Bol d’Or, France, 19 et 20 septembre

    Top 5 Reasons Why Small Trucks are Awesome!


    ‪#‎Oschersleben8h‬ ‪‬ Vidéo de la 5e heure.

    Vidéo de la 5e heure. Le crash du Team Bolliger et le contact la BMW et la moto du YART.


    Oschersleben 8 h / HEATED BATTLES FOR THE LEAD


    Alors que le GMT94 Yamaha et le SERT, les deux équipes officielles en tête du FIM EWC, se livrent une magnifique bagarre pour la première place, le SRC Kawasaki est victime d’une casse moteur et le Honda Racing est tombé en panne d’essence.
    BELLES BAGARRES EN TETE

    Le rythme est très élevé en tête de la course puisque le GMT94 Yamaha et le Suzuki Endurance Racing Team tournent régulièrement en 1.28 et sont roue dans roue dans un duel intense.
    En embuscade à un tour, le Monster Energy Yamaha YART tente de remonter sur les leaders alors que le Team Bolliger Switzerland s’est hissé en quatrième position.
    Le BMW Motorrad France Team Penz13.com, qui a mené la première heure de course, obligé de ravitailler plus souvent que ses concurrents, est pour l’instant relégué en cinquième position.
    Deux événements ont marqué la troisième heure de course. Le Honda Racing, dont la force est habituellement la consommation, est tombé en panne d’essence alors qu’il était en quatrième position. Julien Da Costa a du ramener la moto à la poussette et après le plein de carburant, Freddy Foray est reparti en 18ème place.
    Alors qu’il est deuxième du classement après 2h40 de course, Matthieu Lagrive est signalé au ralenti en bord de piste sur la SRC Kawasaki. Le verdict est sans appel : moteur cassé.
    La nouvelle recrue du Team April Moto Motors Events, Victor Casas a chuté alors que l’équipe pointait dans le top dix.
    Côté Superstock, le Junior Team Le Mans Sud Suzuki est premier de la catégorie en sixième position et leurs poursuivants immédiats, les Allemands Völpker NRT 48 & Penz13 by Schubert Motors sont huitièmes.
    Le Tati Team Beaujolais Racing a rencontré un problème mécanique alors qu’il était huitième, Julien Enjolras à son guidon étant signalé poussant la moto alors que Gary Mason, un des pilotes de l’équipe anglaise Prime Factors Racing, a lourdement chuté.
    GMT94 Yamaha and SERT, the two official teams currently topping the FIM EWC standings, are locked in a magnificent duel for top spot; meanwhile, the SRC Kawasaki bike has suffered engine failure, and the Honda Racing machine ran out of fuel.
    The pace at the front of the race is cracking, with the GMT94 Yamaha bike and the Suzuki Endurance Racing Team regularly lapping at 1.28 in a fierce neck-and-neck duel.
    The Monster Energy Yamaha YART bike is just one lap behind, straining to catch up with the leaders, while Bolliger Team Switzerland has moved up to fourth place.
    BMW Motorrad France Team Penz13.com led the race for the first hour of the race but, needing to refuel more frequently, has since slipped back to fifth place.
    There were two major incidents during the third hour of the race. The Honda Racing team, for whom fuel consumption is usually a strong point, ran out of fuel when they were in fourth place. Julien Da Costa had to push the bike back to the pits, and Freddy Foray returned to the fray in 18th place after the tank was topped up.
    Meanwhile, when he was in second place 2hrs 40 minutes into the race, Matthieu Lagrive was spotted slowing down on the side of the track on the SRC Kawasaki bike. The cause was crystal clear: engine failure.
    Team April Moto Motors Events newcomer Victor Casas fell while the team was in the top ten.
    In the Superstock category, Junior Team Le Mans Sud Suzuki is currently top of the class in sixth place, with its nearest rivals, the German team of Völpker NRT 48 & Penz13 by Schubert Motors, in eighth place.
    Tati Team Beaujolais Racing had a mechanical problem while they were in eight place; rider Julien Enjolras was seen pushing the bike. Meanwhile, Gary Mason, one of British team Prime Factors Racing’s riders, had a big crash.
    WEC-SERT-Junior Team LMS

    1- SERT (30)
    2- GMT (94)
    3- BMW Motorrad (13)
    4- YART (7)
    5- Junior Team Suzuki (72)




    Oschersleben 8 hours 2015 ; 1st hour and 2nd hour highlights





    #‎Oschersleben8h‬ ‪#‎FIMEWC‬ Coup dur pour le SRC Kawasaki (11) qui était en deuxième position après 2 h 40 de course : moteur cassé.

    The going looks Gooding at the official Pebble Beach auction...


    As the only house that can claim the title of ‘The official Pebble Beach auction’, it’s little wonder that Gooding has pulled off so many high-profile consignments for this year’s sale…
    Once again, it’s a Ferrari 250 GT California Spider that headlines a major auction sale, this time in SWB, covered headlamp form, i.e. the most desirable configuration. Gooding has set the estimate at $16m - $18m, which pitches it squarely between the similar example sold by Bonhams for $15.18m almost exactly a year ago, and the $18.5m ex-Alain Delon ‘barn-find’ car sold in February by Artcurial. The HAGI Ferrari index reports a circa 10% increase year-on-year – we’ll be interested to see whether that rings true on this occasion.

    Enter the royals' realm

    The Cal’ Spider is joined in the lotlist for Gooding’s two-day 2015 Pebble Beach auction by several of its blue-chip brethren, including the 1962 Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Speciale, bodied by Bertone with one-off ‘sharknose’ coachwork reminiscent of the marque’s sports-racers of the era. They’re supplemented by two Prancing Horses with royal provenance: the captivating 1957 Ferrari 410 Superamerica Series II Coupé formerly owned by Princess Soraya of Iran, and the ex-Aga Khan 1965 Ferrari 500 Superfast in a svelte (yet non-original) shade of dark blue.

    Stiff competition

    There’s a healthy serving for the high-end Porsche contingent (as we previously mentioned), including the very Rothmans-liveried Porsche 956 that clinched the 1983 24 Hours of Le Mans in one of the most dramatic finishes in the history of the race. There’s also one of the 24 Ford RS200 Evolutions built ( ‘possibly the finest example’ due to its rare factory options and performance upgrades, according to Gooding), a 1998 Ferrari 333 SP with a significant two-season race history, and a 2004 Maserati MC12 GT1 campaigned in 2004/5 with support from the factory. But if you prefer your Trident-bearing competition car to have a little more dirt under its nails, so to speak, take a look at the 1956 Maserati A6G/2000 Coupé – the only example that left the factory in full rallying regalia.

    The dusty, the sandy, and the downright stunning

    Other notable entries include two Lagonda Rapides: an LG45 and a stunning, two-tone V12, both of which have appeared at the Pebble Beach Concours in recent years. There’s also a Fiat 600 Eden Roc by Pinin Farina, one of the two known examples in existence (the other was Gianni Agnelli’s personal shuttle) – a rare opportunity, as it’s finally being released from the ownership of the same family that bought it new. Meanwhile, those looking for a project car with prominence have the option of a 1958 Porsche 356 A Speedster, a Touring-bodied Hudson Italia, a 1961 Ferrari 250 GTE Series 1, or the Bentley R-Type Continental recently found in a Californian garage, which wasordered new by Ian Fleming for his spy friend. Alternatively, if you’re looking for an iconic car at the other side of a complete restoration, how about a desert-spec (soft top; no heater) 1965 Toyota FJ40 Land Cruiser? If the estimate proves correct, you’ll need to fork out $100,000 – $150,000 for the privilege…
    Photos: Gooding & Company
    You can find the full lotlist for Gooding’s two-day 2015 Pebble Beach auction in the Classic Driver Market.

    8h d'Oschersleben ; UN TEAM ORIGINAL : YAMAHA VILTAÏS EXPERIENCES


    Mêler performance et insertion sociale pour les jeunes, c’est le pari que s’est lancé le team Yamaha Viltaïs Expériences, une équipe associative et l’un des teams permanents du FIM EWC.
    UN TEAM ORIGINAL : YAMAHA VILTAÏS EXPERIENCES
    « Etre auteur de sa propre vie », une philosophie qui prend tout son sens avec l’équipe Yamaha Viltais Expériences engagée en catégorie Superstock du Championnat du Monde d’Endurance. Branche de l’association Viltaïs, acteur de l’insertion et du logement dans le département de l’Allier et qui accueille chaque année près de 2 800 personnes dans ses différentes structures sociales, l’équipe est constituée de jeunes en difficulté menés par un team manager exigeant, Yannick Lucot. « L’exigence est la porte de la confiance », confie-t-il. Son objectif est simple, permettre à ces adolescents et jeunes adultes de retrouver une véritable insertion sociale. Mais pour décrocher des résultats, il faut des compétences et de la formation, l’association crée alors Viltais Racing Division avec notamment un cursus de mécanicien en spécialité course d’un niveau bac plus un.
    Partie du championnat de France d’Endurance 50cm3 en 2003, qu’elle gagne à quatre reprises, l’équipe Viltaïs gravit petit-à-petit les échelons. Vainqueur en championnat de France d’Endurance 600cm3 en 2008 et 2009, elle intègre le championnat du monde d’Endurance en 2011, dans la catégorie Superstock. Après une quatrième place au classement général en 2013, elle affiche une très belle deuxième place au Bol d’Or l’année dernière. « Nous appliquons la pédagogie de la réussite et même si notre équipe rend sceptique certains teams du championnat, je ne perds pas de vue cet objectif : devenir champion du monde dans notre catégorie, » explique Yannick Lucot. « Je souhaite montrer à tous ces jeunes qui me rejoignent chaque saison que tout est possible. ». Aux mains des pilotes Dylan Buisson, Axel Maurin et Sébastien Gérard issus du championnat de France Superbike, l’équipe se place 19ème sur la grille de départ.

    GUY MARTIN drives Ferrari FXX



    Special Guest Guy Martin drives a SCD members FXX in anger during the Diamond 9 event


    ANALOG MOTORCYCLES R NINE T/6


    Analog MC R90 10
    Analog Motorcycles, headed up by Tony Prust, have been in the custom game since 2009 and satisfied a good few customers along the way, and we’ve featured a small number within that portfolio. Working mostly on commission builds they rarely embark on a project with the objective of selling upon completion, in fact it’s only happened twice before. This R90/6 from 1976 is number three and one that Tony has particularly enjoyed, having no brief to follow, free to get creative and build how he wanted.
    Tony fills us in on the detail; “It started life as a bike in pretty rough shape. One of those you talk to the owner for a while and the time at which it was last on the road changes each time they tell you a story. So I would have to guess it hadn’t been ridden in about 4 years before I rescued it. As soon as I picked this one up I had intentions of getting it running and just riding it. Of course plans always change and when I finally got time to sort it out I quickly realized it need more to get it road worth than I had planned so why not take it to the next level and give it the full Analog treatment with no customers opinions to consider. This one I got to do my way from start to finish”.
    Analog MC R90 9“I have been seeing a lot of custom airheads coming around lately and one thing I noticed is very few take the engine treatment all the way. So I figured what the heck, a full disassembly of the engine and transmission for powder coating. That meant a full rebuild and so I called on the local airhead specialists, Motoworks of Chicago. Steve and Jason gave the engine a complete refreshing. This is basically a brand new factory spec engine now. I decided  to run the Earth X battery and the Motogadget M-unit in the airbox area so hammered-out a steel version of the airbox complete with venting to make the engine look complete. Rebuilt carbs run K&N pod filters and a custom made 2 into 1 exhaust is reigned in by a Cone Engineering muffler. The ignition was upgraded to a Dyna III set-up and charging components were replaced for improved charging”.
    Analog MC R90 8“Next was the chassis setup. I opted to ditch the old stock thin-tubed sub-frame and bent-up a completely custom setup and welded in place. I added a little more slant on the rear shocks and called on Race Tech to make up a set of custom shocks tuned to this chassis and rider. Race Tech’s gold emulators and progressive rate springs in the stock rebuilt forks sort the front end and this thing now handles incredibly. On my trip to California for the Quail Gathering I stopped in Utah to rip up some canyon roads and was blown away at how well this bike turns. Not your typical /6 soft comfy suspension but rather a race tuned twisty welcoming suspension, just the way I prefer it”.
    Analog MC R90 7“Along with chassis improvements Free Form Designs helped design and CNC a new top triple setup with bar mounts for standard 7/8” bars. We also cut our grenade style pegs for rider and passenger…that’s right, a full blown custom with passenger pegs. I had them CNC some peg mounts as well. If you have ever ridden an airhead with a passenger I am sure you noticed their toes touching your heels so we added a some length to the passenger mounts giving the rider more clearance for his/her heels. While Free Form was doing all that CNC work I figured lets go ahead and add a couple nice BMW logos for the tank”.
    Analog MC R90 6“The electrical is all Motogadget. I can’t say enough good things about the their products. I am sold on using them from now on. This build has M-unit, M-button, M-switches, and Tiny speedo, all linked by a brand new wiring loom. I took an old British style headlight and made a tube to set the speedo in and welded it together, finishing off with handmade bracket. The taillight is the Analog Motor Goods Revolver LED taillight that we sell on our website. The rear turn signals from Watsen Design are frenched into the frame rails and the front signals are LED bar end units”.
    Analog MC R90 3
    “A few other things we did were gave the bike some low scrambler style handle bars because I think they looked cool and really fit the build. The rear fender is a front fender picked up at a swap meet and frenched into the rear frame loop to get more wheel clearance. We used Beringer levers and master cylinders for both clutch and brake as they are very nicely units machined from billet and really added to the super modern feel and function of the bike. The front caliper has been rebuilt and a stainless HEL brake line actually makes this thing stop”.
    Analog MC R90 4
    “A bobbed front fender keeps the worst of the crud at bay without being too classic looking. The custom seat pan and a new design for us with honeycomb style stitching was upholstered in leather by Rod’s Designs”.
    Analog MC R90 5
    “The paint scheme is classy with a modern accent. I was given some extra powder from my powder coater and this blue happened to be in the box. I figured I would use it some day. Since this was a build I got to do what ever I wanted I opted to coat the spokes blue with black rims, hubs and nipples. I loved how they turned out so I added the blue accent color in the tank stripe and the seat stitching. The tank is raw metal clear coated on the bottom and grey metallic on top, with the headlight bucket and fenders to match, all carried out by Kiel’s Kustoms (formerly Crown Auto body)”.
    Analog MC R90 2“Since I had final say on every aspect of this build I am extremely happy with how it turned out. It handles amazingly, has plenty of power, looks great and I can have my wife or daughter ride on the back. It checks all the boxes for me and will be very difficult to part with but as a business move I “should” sell it and keep building more like this. It has that vintage soul but very modern and upgraded. It is basically a brand new 1976 R90/6 but with all the upgrade options they never offered back then. That’s why I call it the R nine T/6″.
    Analog MC R90 1
    In the constant quest to meet, or hopefully exceed, a customer’s expectations the creative desires of a builder can sometimes remain quashed. So it’s important to take time out and go with one’s own flow. Tony has certainly done that here and it’ll be a brave person that tries to drive a hard bargain, it’ll probably one of those take it or leave type of deals.
    via The Bike Shed

    Bonhams - The Chantilly Sale 2015



    Auction times
    5 Sep 2015
    from 12:30
    Lots 1-31
    Viewing times
    4 Sep 2015
    from 10:00 to 19:00
    5 Sep 2015
    from 09:00 to 18:00
    EUR 5 000 - 6 000






    EUR 280 000 - 360 000
    EUR 200 000 - 250 000
    EUR 350 000 - 450 000
    EUR 175 000 - 245 000
    EUR 150 000 - 200 000
    EUR 250 000 - 300 000
    EUR 1 400 000 - 1 700 000
    EUR 275 000 - 350 000
    EUR 150 000 - 200 000
    EUR 130 000 - 160 000
    EUR 160 000 - 220 000
    EUR 450 000 - 550 000
    EUR 40 000 - 70 000
    EUR 120 000 - 150 000
    EUR 140 000 - 180 000
    EUR 400 000 - 500 000
    EUR 1 500 000 - 1 800 000
    EUR 200 000 - 300 000
    EUR 600 000 - 1 000 000
    EUR 380 000 - 460 000
    EUR 1 500 - 2 000
    EUR 150 000 - 200 000
    EUR 170 000 - 230 000
    EUR 120 000 - 160 000
    EUR 550 000 - 750 000